Klachtenpagina
Heeft u een klacht?
Wij betreuren het enorm dat uw ervaring niet naar verwachting was. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we doen ons uiterste best om elke klant een positieve ervaring te bieden. We nemen elke klacht dan ook zeer serieus. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, verzoeken wij u vriendelijk ons klachtenformulier in te vullen en daarbij uw klacht zo gedetailleerd mogelijk te omschrijven. Ons team zal uw klacht zorgvuldig onderzoeken en neemt zo snel mogelijk contact met u op om deze verder te bespreken. Samen streven we naar een passende oplossing.
Behandeling van uw klacht
We verzoeken u om uw klacht of probleem zo specifiek mogelijk te omschrijven in ons klachtenformulier, zodat we u optimaal van dienst kunnen zijn. Uw klacht wordt behandeld volgens de onderstaande stappen.
- Vul onderstaand klachtenformulier in en beschrijf hierbij de klacht of probleem zo uitgebreid mogelijk.
- Ons team neemt uw klacht zorgvuldig in behandeling en zal de klacht onderzoeken.
- Zodra wij uw klacht hebben onderzocht, zullen wij spoedig contact met u opnemen. Samen zoeken we graag naar een gepaste oplossing.
Klachtenformulier
Vul onderstaand contactformulier in voor het indienen van een klacht.
Uw mogelijkheden bij een onopgeloste klacht
Wanneer u niet tevreden bent over de behandeling van uw klacht, heeft u de mogelijkheid om verdere actie te ondernemen via onafhankelijke instanties.
Bemiddeling
Als u ervoor kiest om uw klacht niet rechtstreeks met ons te bespreken, kunt u terecht bij Erisietsmisgegaan.nl. Deze onafhankelijke instantie biedt ondersteuning om uw ontevredenheid te verhelpen. Erisietsmisgegaan.nl voldoet aan de vereisten van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
Wat kan Erisietsmisgegaan.nl voor u betekenen? Ze bieden bemiddeling bij ontevredenheid of klachten over de zorgverlening, zorgverleners, of de organisatie. U kunt uw klacht eenvoudig indienen via de website Erisietsmisgegaan.nl/onvrede-melden.
Geschillencommissie
Als bemiddeling niet tot een voor beide partijen acceptabele oplossing heeft geleid, kunt u het geschil voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie van Erisietsmisgegaan.nl. U heeft hiervoor vijf jaar de tijd vanaf de datum van deze kennisgeving. De bij ons aangesloten geschillencommissie, erkend door het CIBG onder registratienummer CIBG / EGi 27349.2, zal uw zaak behandelen. De uitspraak van de geschillencommissie is bindend voor beide partijen. Voor meer informatie over het indienen van een geschil, verwijzen wij u naar de website van Erisietsmisgegaan.nl.